Depunere online a documentatiilor electronice pentru avizare si autorizare
In vederea simplificarii si securizarii procesului de avizare si autorizare, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "cpt. Dumitru Croitoru" al judetului Sibiu pune la dispozitia solicitantilor posibilitatea de a transmite direct documentatiile in format electronic.
Documentatiile pot fi depuse online prin intermediul platformei disponibile la link-ul de mai jos:
Accesati platforma de depunere electronica a documentatiilor
· Dupa transmiterea documentelor, acestea vor ajunge in serverul ISU Sibiu unde personalul Compartimentului Avizare-Autorizare, le verifica si inregistreaza. Pe adresa de email mentionata in Cerere vi se va transmite numarul si data de inregistrare a documentatiei depuse, zilnic (luni-vineri) in intervalul 08:00-16:00.
· Dupa solutionarea documentatiilor, raspunsurile in format electronic (adrese, avize, autorizatii etc.) vor fi transmise la adresa de email din Cerere, sub forma unui link, parola de accesare fiind numarul de inregistrare al documentatiei.
Pentru sprijinirea utilizatorilor, ghidul privind utilizarea platformei electronice poate fi consultat aici. De asemenea, ghidul elaborat de IGSU privind semnarea electronica a documentatiilor este disponibil aici. Pentru orice situatie intampinata ne puteti contacta la tel. 0787 790 892 sau email inspectie.prevenire@isusibiu.ro .
Transmiterea documentatiilor in format electronic asigura un proces rapid, sigur si eficient, contribuind la reducerea timpilor de procesare si la facilitarea comunicarii intre solicitanti si institutie.
